Garantie en klachten
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Klachtenprocedure
Bij Tuintoppers.nl doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft over onze producten of onze dienstverlening. In dat geval helpen wij u graag verder.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht op de volgende manieren bij ons indienen:
- Via het contactformulier op onze website
- Per e-mail: info@tuintoppers.nl
- Telefonisch via onze klantenservice (indien van toepassing)
Termijn van inhoudelijke reactie
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
We onderzoeken uw klacht zorgvuldig en komen met een passend antwoord of oplossing.
Waarover kunt u een klacht indienen?
Klachten kunnen betrekking hebben op:
- Onze producten
- Onze dienstverlening
- Levering, service, communicatie of andere ervaringen met Tuintoppers.nl
Niet tevreden over de afhandeling?
Indien u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u uw klacht voorleggen aan:
De Geschillencommissie Thuiswinkel
Website: https://www.sgc.nl